gedaan met werken - Reisverslag uit Rollingstone, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu gedaan met werken - Reisverslag uit Rollingstone, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

gedaan met werken

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

17 Januari 2009 | Australië, Rollingstone

Hey how

We hebben de annanassen achter ons gelaten en zijn verder zuidwaarts getrokken. In Rollingstone hebben we twee vermoeiende maar toffe weken achter de rug. Voorbije week hebben we de uitlopers van cycloon charlotte over ons gekregen. Dit betekent drie dagen volle bak regen en wind. Alle geluk dat we binnen moesten werken en 's avonds onze auto binnen konden zetten.

We woonden er met een hoop andere backpackers en 's avonds werd het altijd gezellig in de annanassenfabriek (mijn pokersetje werd regelmatig bvengehaald). We zijn ook samen gaan zwemmen in de paradise waterhole dat door de regen uit zijn voegen gebarsten was. De duitsers hadden opblaasbootjes bij en hiermee raften we van de rivier. Ik slaagde er zelfs in de enige boom in het midden van de rivier te rammen maar mijn bootje hield het uit. Daarna hielden we er een echte australische bbq.

Nu hebben we met pijn in het hart van iedereen afscheid genomen en zijn we onderweg naar the Whitsundays. We zijn nog wel in een nagel gereden maar met onze reserveband geraken we er wel.

foto's. tzijn er niet echt veel maar als ge werk heb je niet zo veel tijd om foto's te trekken.

• 22 Januari 2009 - 20:27

Kathleen:

Is leuk om jullie reis te kunnen volgen, en dan nog die mooie foto's erbij.
    Tof om te lezen dat je de Kennes nog niet bent vergeten. ;-)

Groetjes Kathleen
    en de rest van de Kennes