filmpje fraser - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu filmpje fraser - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

filmpje fraser

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

22 Februari 2009 | Australië, Hervey Bay

In de plek van een ellelange tekst hebben we deze keer een filmpje voorzien voor de liefhebbers. Even op video klikken links bovenaan en genieten van een trip op fraser island in ons gezelschap.Maar blijkbaar is staat het er niet helemaal op.

Foto's en het volledige filmpje zijn terug te vinden op facebook.
Gert en Evelien

• 23 Februari 2009 - 06:58

Liesbeth:

Ik ben zaterdag nog in Lier geweest, heerlijk verloren gereden waardoor ik jullie ovaalpunt nog eens heb mogen meemaken. Om niets slechts te zeggen overe Lier, uiteindelijk stootte ik op dat geweldige bakkertje waar ze Lierse vlaaikes verkopen.
    Geniet er nog van, het lijkt me onwaarschijnlijk zalig allemaal. Jullie zien er trouwens supergoed uit alletwee.
    Ik mail jullie binnenkort een foto van ons Lotte...zo heb je ze toch al eens gezien hé