filmpje fraser - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu filmpje fraser - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

filmpje fraser

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

22 Februari 2009 | Australië, Hervey Bay

In de plek van een ellelange tekst hebben we deze keer een filmpje voorzien voor de liefhebbers. Even op video klikken links bovenaan en genieten van een trip op fraser island in ons gezelschap.Maar blijkbaar is staat het er niet helemaal op.

Foto's en het volledige filmpje zijn terug te vinden op facebook.
http://www.facebook.com/profile.php?sid=cb6d0621615e85e66932e13245de73ae&id=680375000&hiq=benoit#/profile.php?id=731643263&ref=profile
Gert en Evelien

  • 23 Februari 2009 - 06:58

    Liesbeth:

    Ik ben zaterdag nog in Lier geweest, heerlijk verloren gereden waardoor ik jullie ovaalpunt nog eens heb mogen meemaken. Om niets slechts te zeggen overe Lier, uiteindelijk stootte ik op dat geweldige bakkertje waar ze Lierse vlaaikes verkopen.
    Geniet er nog van, het lijkt me onwaarschijnlijk zalig allemaal. Jullie zien er trouwens supergoed uit alletwee.
    Ik mail jullie binnenkort een foto van ons Lotte...zo heb je ze toch al eens gezien hé

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 April 2009

laatste dag

09 April 2009

magic

30 Maart 2009

Het land van de lord of the rings

23 Maart 2009

serieus temperatuursverschil

20 Maart 2009

Afscheid van een vriend
Gert en Evelien

Actief sinds 03 Okt. 2008
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 25706

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2008 - 16 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: