het leven op the australian farm - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu het leven op the australian farm - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

het leven op the australian farm

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

09 Maart 2009 | Australië, Coffs Harbour

We hebben net onze eerste wwoofing-ervaring erop zitten. Voor diegenen die niet bekend zijn het het concept wwoofen, dit is een soort van uitwissling tussen de backpacker en de "werkgever", waarbij je een aantal uren werkt voor kost en inwoon. Zo hebben wij de voorbije week doorgebracht op een macademia farm bij een nederlands koppel die al 25 jaar in australie wonen. Daar hebben we onze dagen gevuld met wieden en ... wieden en ook nog plantjes uittrekken. Ik heb voor de eerste (en laatste?) keer in mn leven een riek vast gehad... Wat een ervaring! ;) en ja, daar zijn bewijzen van maar die zijn momenteel in vertraging. Ze wonen op een heuvel vol wildlife (kangoeoroes, turkeys en lange slangen 3m) en een schitterend zicht.
Daarnaast hebben wij gedurdende een volledige week kunnen genieten van de echte homecooked maaltijden zoals we die thuis ook voorgeschoteld krijgen. Wat hebben we die gemist....

ook nog even het vermelden waard: wij zijn ondertussen bijna volleerde surfers geworden... NOT. Onze eerste surfles was niet het geplande succes maar we geven niet op en blijven oefenen.

• 09 Maart 2009 - 15:09

Willempie:

Heeft Evelien deze keer het tekstje erop gezet? Ik dacht dat ik Gert toch al eens met een riek heb gezien...

• 12 Maart 2009 - 04:43

Kristien En Robin :

Hey,

jullie zijn al bijna terug in Sydney :). En jullie hebben gewwoofd, wij vinden dat ook goed hier in Australie. We hebben er ondertussen 5 opzitten, allemaal goeie maar eentje stak er toch wel boven uit.

Wij zijn bezig met een papier voor onze auto te maken voor te verkopen aangezien we binnekort een maandje met Robin zijn ouders de oostkust gaan doen en daarna hebben we maar 10 dagen om hem te verkopen.

Wanneer hebben jullie jullie vlucht naar huis?

Nog veel plezier!

Robin en Kristien

• 12 Maart 2009 - 18:37

Gudrun Leyssen:

nog veel plezier!

• 14 Maart 2009 - 08:56

Tinne Adriaensen:

leuk om jullie avonturen hier te kunnen volgen. nog veel plezier! x

• 14 Maart 2009 - 11:27

Marijke VT: