Afscheid van een vriend - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu Afscheid van een vriend - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

Afscheid van een vriend

Door: Evelien

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

20 Maart 2009 | Australië, Sydney

Onze laatste dagen Australie zijn reeds aangebroken en we zullen zondag met pijn in het hart sydney verlaten... om waarschijnlijk opnieuw verliefd te worden op Nieuw Zeeland. Toch zit ook Belgie nog in een hoekje van dat hartje verstopt. ;)

Onze vlucht naar Nieuw Zeeland zou zondagnacht op 00.50u aankomen in christchurch. We zullen dus een beetje moeite moeten doen om een taxi vast te krijgen (op de tenen, 1 voetje op straat en wuiven maar). Daar verblijven we voor 2 nachten en stappen daarna op de magic bus voor een rondritje door/om/rond het Zuideiland. Magic bus is een hop-on hop-off busje (jaja, niet de gigantische dubbeldekkerbus) met een persoonlijke aanpak. Het zal even wennen worden om niet zelf achter het stuur te zitten...

Onze laatste Sydney dagen worden nu gevuld met allerlei praktische en administratieve zaken, waaronder de verkoop van onze geliefde ford falcon. We laten hem vol vertrouwen, maar met droefheid in het hart, achter in de handen van drie Duitse dames, die hem voor een "prikje" van zijn feitelijke waarde hebben kunnen kopen.

Tot daar ons Australisch avontuur. Het volgende bericht zal uit Nieuw Zeeland komen...

Dikke kussen

• 20 Maart 2009 - 17:52

Chris:

Jullie zullen dat bakske missen de volgende weken. Wees daar maar zeker van.
    Eén voordeel heb je wel : je kan altijd genieten van het mooie uitzicht nu, met twee.
    Niemand moet nu nog op de weg letten.