laatste dag in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu laatste dag in sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

laatste dag in sydney

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

23 Oktober 2008 | Australië, Sydney

hallo allemaal,

Dit is onze laatste dag in sydney en dus ook onze laatste dag gratis internet. Hierna zal onze postfrequentie wss sterk afnemen :) Na onze laatste post hebben we een wandeling gemaakt over de harbour bridge naar het lunapark. Dit laatste bleek jammer genoeg dicht te zijn (goed voorbereid van ons:). We zijn dan maar iets gaan drinken in een schattig cafeetje 'freckle face'. Daarna hebben we de Rocks bezocht. Vroeger een beruchte wijk met veel smalle straatjes. Savonds hebben we een tip gevolgd van onze hollandse kamergenoot Marco en zijn we naar een aziatisch eetfestival ding (night noodel market) geweest. Supper gezellig ingericht, met dansende draken en een heleboel eetkraamkes met echt lakker eten. Evelien heeft voor de verandering eens scampies geprobeerd. (ze staat echt open voor nieuwe dingen hoor)
Gisteren en vandaag is het hier ineens zeer koud en regenachtig geworden. we hebben dus niet veel foto's meer genomen om het beeld van een zonnig en warm australie in stand te houden. Dit had wel als voordeel dat we veel in onze reisgidsen hebben kunnen lezen en beslist hebben wat we nu juist gaan bezichtigen. Gisterenavond hadden we een 3D cinema gepland op het grootste scherm van dit werelddeel. Maar door een horde fransen die kwamen apperitieven op onze kamer (waar we dus maar met hebben meegedaan) is dat er niet meer van gekomen.

Dit weekend vertrekken we uit Sydney op weg naar de blue mountens en van daaruit verder naar canberra waar we ongeveer binnen een week aankomen (wss ook het tijdstip van ons volgende postje, voor het ongeruste thuisfront)

Voila, dit zijn onze 'avonturen' in een notendop.

Groetjes Gert

PS: De bullbarwagen geeft 'nog' maar 223 000 km gedaan wat goed meevalt voor een fortfalcon die tot 700000 kan gaan.
PS: http://frivolefonny.spaces.live.com/photos/

• 23 Oktober 2008 - 17:12

Dirk En Chris:

Dus nu begint het grote avontuur pas echt. Geniet ervan en wees voorzichtig. Tot volgende week rond deze tijd ?