bestolen - Reisverslag uit Townsville, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu bestolen - Reisverslag uit Townsville, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

bestolen

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

08 December 2008 | Australië, Townsville

Zondagnacht hebben we een minder toffe ervaring gehad. Terwijl we in de auto lagen te slapen heeft een dief evelien haar handtas uit de auto gestolen. Twas nog wel een 'vriendelijke' dief want we hebben de handtas op onze stoel gevonden. Enkel haar gsm en een dikke 100 dollar zijn verdwenen. Het fototoestel en al haar papieren zaten er gelukkig nog in. Het bleek dat er een dief heel de camping is rondgegaan want toen we naar de receptie gingen kwam de politie er al aangereden. We hebben aangifte gedaan maar weten niet goed of we iets gaan terugkrijgen van de verzekering want er is een minimum van 100 euro dat ge niet terugkrijgt.
Tja zulke dingen gebeuren ma ja tis toch ni tof.
Nu zitten we op magnetic island. Vandaag zijn we gaan snorkelen. Prachtige visjes, koralen en zelf een reusachtige zeeschildpad gezien. We hadden ook een fluogeel visje dat heel de tijd bij ons is gebleven, echt schattig. Omdat er hier dodelijke kwallen zitten moesten we een stingersuit aandoen. Tziet er wel nogal belachelijk uit maar ja.

Iedereen die wil bellen zal dus vanaf nu naar mijn (gert) gsm nummer moeten bellen of ge moest een babbeltje met de dief willen doen natuurlijk.

• 08 December 2008 - 15:39

Chris:

Weeral een ervaring rijker. Plezant is het niet. Maar ja, het had erger gekund.

• 09 December 2008 - 11:31

Robin En Kristien:

Hey Gert en Evelien,

remember ons? Niet tof, amai is straf, maar het kon erger. De zus van Robin is ook in Australie en zij zijn overvallen door aboriginals, je kan het verhaal lezen op www.bloggen.be/carolienenpatrick en gebruikersnaam carolienenpatrick, wachtwoord 'vanier'. Zij zijn ergens in Cairns beroofd, dus pas op voor de aboriginals daar.

We hadden ook nog een vraagje, moeten jullie ook om de 5000 km een onderhoud aan jullie falcon doen om u buyback garantie volledig te hebben? Wij hebben da is gevraagd aan een garage, omdat we al aan 5000 km zitten, en da was 125 dollar, da's zot.

En nog een laatste vraagje, we hebben al een paar keer onze achtergrond van onze site proberen te veranderen maar het lukt niet, hoe hebben jullie dat gedaan? :)

Vele groetjes vanuit Cooma

Kristien en Robin