aan de oostkust met regenwoud en watervallen - Reisverslag uit Cardwell, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu aan de oostkust met regenwoud en watervallen - Reisverslag uit Cardwell, Australië van Gert en Evelien Leyssen - WaarBenJij.nu

aan de oostkust met regenwoud en watervallen

Door: Gert

Blijf op de hoogte en volg Gert en Evelien

14 December 2008 | Australië, Cardwell

hallo iedereen,
Voor de verandering hebben we is geen honderde kilometer afgelegd sinds ons vorige postje. We zitten nu in cardwell, ongeveer 150km onder cairns. Er is hier wel heel veel te zien, van regenwouden met gegantische bomen vol lianen, vleermuizen, watervallen en prachtige zwemcreeks tot eindeloze stranden vol kwallen krokodillen en haaien, idylisch niet? Toch maar in het zwembad van de camping gezwommen.
Er is ook een nieuwe lading foto's geariveerd op facebook.

• 18 December 2008 - 00:34

Saar :

Oke, kleine update vanuit Belgie: het is hier koud, nat en nogal grijs, met andere woorden: Als ik al jullie foto's bekijk dan begin ik stiekem toch een beetje jaloers te worden ze. Zou op dit moment zelfs tussen haaien en kwallen zwemmen als ik maar een beetje zon te zien krijg !?! ( Oke, dit is misschien toch een beetje overdreven ! )
    Maar nu toch een beetje zonnig nieuws, Lies is den 10de bevallen en heeft een dochtertje Lotte. Ga er dit weekend langs en dan krijgen jullie daarna alle details die clean genoeg zijn voor publicatie.

Amuseer jullie daar nog en denk af en toe ook is aan al de sukkeltjes die hier in de koude zitten.

Knuffel

• 20 December 2008 - 05:18

Robin En Kristien:

Oke, bedankt, tis gelukt.

Veel plezier daar.

Groetjes vanuit Melbourne